Reklamační podmínky
Kontrola dodávky
Doporučujeme, aby kupující zkontroloval obsah dodávky při převzetí balíku od dopravce. Pokud obsah dodávky není kompletní, zboží je poškozeno nebo zboží neodpovídá uvedenému na přiložené faktuře, reklamuje kupující zásilku přímo u dopravce. Není-li možné z objektivních důvodů provést kontrolu dodávky hned při převzetí zásilky od dopravce, je kupující povinen tak učinit bez zbytečného odkladu do 24 hod a o zjištěných závadách neprodleně informovat prodávajícího.
Vrácení zboží
Zákazník má právo v případě nespokojenosti se zaslaným zbožím uplatnit reklamaci. Toto právo má zákazník ve lhůtě do 3 dnů po obdržení (převzetí) zboží. Vrácením se rozumí předání zboží přímo zasílateli. Náklady na poštovné hradí zákazník. Peníze za zboží budou zákazníkovi vráceny složenkou nebo převodem na jeho účet a to nejpozději do pěti pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. Peníze za přepravné a balné se nevracejí. Reklamované zboží musí být nepoužité a nepoškozené.,
Doprava reklamovaného zboží
Reklamované zboží musí zákazník dopravit osobně nebo zaslat na místo uplatnění reklamace (dodavateli). Je-li reklamace uznána jako oprávněná, bude po jejím vyřízení zákazník vyzván k odběru nového zboží.
Neoprávněná reklamace
Při neoprávněné reklamaci (nebude-li zjištěna oznámená závada nebo půjde-li o závadu nespadající do záruky) může prodávající požadovat úhradu vzniklých nákladů.